Ejot De Ejot En Ejot Ru
https://www.ejot.lt/uploads/images/Logo_2.jpg
EJOT
Kokybė sujungia

Skundų teikimo tvarka ir susiję procesai

EJOT® Kokybė sujungia

„EJOT“ skundų, susijusių su Vokietijos tiekimo grandinės įstatymu (LkSG), žmogaus teisių ir aplinkosaugos rizikomis bei žmogaus teisių ar aplinkosaugos įsipareigojimų pažeidimais, teikimo tvarkos taisyklės

„EJOT Group“ (toliau – EJOT) yra įsipareigojusi gerbti žmogaus teises ir aplinką bei prisiimti atsakomybę už savo tiekimo ir vertės grandinę.

Todėl įsipareigojame gerbti žmogaus teises ir atsakingai tvarkyti aplinkosauginius reikalus savo verslo veikloje ir pasaulinėse tiekimo grandinėse ir užtikrinti, kad būtų užkirstas kelias žmogaus teisių ir aplinkosauginiams pažeidimams, jie būtų nustatyti, o paveiktos šalys turėtų galimybę imtis taisomųjų veiksmų.

Šiose darbo tvarkos taisyklėse pateikiama informacija apie EJOT taikomą skundų teikimo tvarką ir susijusius procesus.


Turinys
I. EJOT taikoma vienoda skundų teikimo tvarka 1
II. Teisė pateikti skundą 1
III. Skundų priežastys 1
IV. Kontaktiniai asmenys ir skundų tvarkymo institucijos 2
V. Konfidencialumas ir apsauga nuo diskriminacijos 2
VI. Pranešimo (skundo) gavimo patvirtinimas ir paskesnis tvarkymas 2
VII. Baigiamosios nuostatos 3


Tiek, kiek toliau naudojama tik viena su lytimi susijusi forma, siekiama vien pagerinti ir supaprastinti skaitomumą, visais atvejais taikant tokią vieną formą visoms lytims. Sąvoka „darbuotojai“ aprėpia ir visų lygių vadovus ir EJOT vykdomųjų organų narius.


I. EJOT taikoma vienoda skundų teikimo tvarka
EJOT taiko, skaidrią, viešą, vienodą, nemokamai pasiekiamą skundų ir pranešimų teikimo tvarką visos įmonės mastu.
Visi darbuotojų ar trečiųjų šalių skundai ir pranešimai yra tvarkomi vienodai tiek, kiek teisiškai leistina.

II. Teisė pateikti skundą
Skundų ir pranešimų teikimo tvarka yra prieinama visiems. Darbuotojai, taip pat asmenys ir organizacijos, nepriklausantys EJOT, gali teikti skundus ir pranešimus tiek šalies viduje, tiek užsienyje.

III. Skundų priežastys
• Su žmogaus teisėmis ir aplinkosauga susijusios rizikos ir
• žmogaus teisių ar aplinkosaugos įsipareigojimų pažeidimai, atsirandantys dėl EJOT verslo veiklos arba EJOT tiekimo grandinės.
• Įstatymų ar EJOT vidaus taisyklių pažeidimai – ypač susiję su žmogaus teisėmis ir aplinkosauginiais rizikomis ar įsipareigojimais.

Galima pranešti net apie įtariamus pažeidimus ir (arba) riziką. Skundas ar įtarimas gali būti pateiktas vieno ar kelių EJOT darbuotojų atžvilgiu, susijęs su EJOT veiksmais arba su EJOT tiekėju ar kitu pagal sutartinius įsipareigojimus susijusiu partneriu.

IV. Kontaktiniai asmenys ir skundų tvarkymo institucijos
Pagrindinis EJOT kontaktinis asmuo, atliekantis ir centrinės skundų tvarkymo institucijos funkcijas, yra advokatas Winfried Schwarz, kuris taip pat yra EJOT vyriausiasis atitikties pareigūnas (VAP) ir žmogaus teisių pareigūnas. Jo kontaktinius duomenis rasite toliau, taip pat galite bet kuriuo metu su juo susisiekti EJOT interneto svetainėje, paspaudę toliau pateiktą nuorodą

https://www.ejot.de/whistleblower

Pirmiau minėtas kontaktinis asmuo yra savarankiškai dirbantis teisininkas, todėl jis yra nepriklausomas, nešališkas, įpareigotas laikytis paslapties ir nesaistomas EJOT nurodymų. Jis neatskleis Jūsų tapatybės. Todėl, jei įmanoma, susisiekite su juo asmeniškai, kad jis turėtų galimybę užduoti Jums papildomų klausimų.
Winfried Schwarz yra tiesiogiai atskaitingas „EJOT Group“ vykdančiajam partneriui.

Susisiekti su Winfried Schwarz galima telefonu +49 163 5290860 ir el. paštu compliance@ejot.com. Šis el. pašto adresas priskirtas išskirtinai Winfried Schwarzui ir jo negali peržiūrėti trečiosios šalys.

Jei nenorite atskleisti savo tapatybės, galite parašyti Winfried Schwarzui anonimiškai pirmiau nurodytu el. pašto adresu arba paštu toliau nurodytu adresu:

Asmeniškai (konfidencialu)
Winfried Schwarz
„EJOT Holding GmbH & Co. KG“
Im Herrengarten 1
57319 Bad Berleburg

Taip pat galite nedvejodami teikti skundus ar komentarus savo vietos kalba. EJOT turi galimybę atlikti vertimus ir, prireikus, pasitelks vietos kontaktinius asmenis. Tokie vietos kontaktiniai asmenys visus skundus ar pranešimus konfidencialiai aptars su centrine skundų tvarkymo institucija.

V. Konfidencialumas ir apsauga nuo diskriminacijos
Užtikriname, kad visi skundai ir pranešimai yra laikomi konfidencialiais ir gali būti pateikti anonimiškai, nenurodant vardo ir pavardės. EJOT ypač svarbu užtikrinti pranešančiųjų šalių pranešimų apie susirūpinimą keliančius klausimus konfidencialumą ir tokių šalių apsaugą. Konfidencialūs duomenys gali būti perduodami tik tuo atveju, jei tai būtina ir teisiškai leistina. Mūsų darbuotojai taip pat privalo laikytis konfidencialumo, perduodami gautus pranešimus mūsų skundų tvarkymo institucijai.

EJOT užtikrina visų pranešančiųjų šalių apsaugą nuo diskriminacijos, bausmių ar kitų pasekmių dėl pateikto skundo.

VI. Skundo gavimo patvirtinimas ir paskesnis tvarkymas
Gavus skundą, EJOT per protingą laikotarpį – ne vėliau kaip per septynias (7) kalendorines dienas – pateiks pranešančiajai šaliai skundo gavimo patvirtinimą, nebent to padaryti neįmanoma dėl pranešimo anonimiškumo.

Vėliau, per protingą terminą, su pranešančiąja šalimi aptariami bylos faktai ir imamasi tolesnių priemonių. Procedūros pabaigoje pranešančioji šalis gaus galutinį pranešimą apie rezultatus.

VII. Baigiamosios nuostatos
Šios Skundų teikimo tvarkos taisyklės įsigalioja jų paskelbimo dieną ir papildo esamus EJOT kodeksus. EJOT vadovybė patvirtino šias taisykles 2023 m. gruodžio mėn.

Skundų teikimo tvarkos veiksmingumas peržiūrimas ne rečiau kaip kartą per metus ir, prireikus, tam tikrais atvejais.

 

Į viršųSpausdinti puslapį

EJOT The Quality Connection - this slogan sums up the motto of our actions. On the one hand it mirrors the uncompromising pursuit of the highest product quality, and on the other hand it underlines - beyond the mere technical aspect - that human relations both inside and outside our company are just as important to us.
Sutinku
Nustatymai

Slapukų naudojimo pasirinkimai

Jūs galite pasirinkti, kuriuos slapukus leidžiate naudoti.

Plačiau apie slapukų ir privatumo politiką.
Funkciniai slapukai (būtini)

Šie slapukai yra būtini, kad veiktų svetainė ir negali būti išjungti. Šie slapukai nesaugo jokių duomenų, pagal kuriuos būtų galima jus asmeniškai atpažinti ir yra ištinami išėjus iš svetainės.

Našumo slapukai

Šie slapukai leidžia apskaičiuoti svetainės lankomumą ir duomenų srauto šaltinius tam, kad galėtume sužinoti ir patobulinti svetainės veikimą. Jie padeda mums atskirti, kurie puslapiai yra populiariausi ir matyti, kaip vartotojai naudojasi svetaine. Tam mes naudojamės "Google Analytics" statistikos sistema. Surinktos informacijos neplatiname. Surinkta informacija yra visiškai anonimiška ir tiesiogiai jūsų neidentifikuoja.

Reklaminiai slapukai

Šie slapukai, naudojami trečiųjų šalių, kad galėtume pateikti reklamą, atitinkančia jūsų poreikius. Mes naudojame slapukus, kurie padeda rinkti informaciją, apie jūsų veiksmus internete ir leidžia sužinoti tai kuo jūs domitės, tokiu būdu galime pateikti tik Jus dominančią reklamą. Jeigu nesutinkate, kad jums rodytume reklamą, palikite šį langelį nepažymėtą.

Sutinku
Nesutinku